poniedziałek, 31 października 2016

Od Rascala Cd Mazikeen

Strzepnąłem z grzywy kurz a z mojego gardła wydobył się cichy pomruk.
- Rascal. Jestem Rascal przywódca Stada Zaginionej Doliny.- Powiedziałem i lekko schyliłem głowę w ukłonie. Samica podniosła lekko łapę z której ciekła krew.
- A z kim mam przyjemność mówić?- Zapytałem podchodząc kilka kroków.
- Jestem Mazikeen. - Powiedziała lwica.
- Twoja łapa nie wygląda zbyt dobrze. Jeśli nie masz nic przeciwko to chciałbym zaproponować Ci pomoc.- Powiedziałem uśmiechając się. Mazikeen spojrzała na swoją łapę.
- Chętnie skorzystam.- Odparła. Podszedłem do niej i pomogłem jej iść. Doszliśmy do mojej jaskini gdzie ułożyłem ją na moim legowisku. Przygotowałem kilka maści, opatrunki i zioła. Szybko przygotowałem mieszankę przeciwbólową i podałem lwicy. Posmarowałem łapę maścią i założyłem opatrunek.
- Jak się czujesz?
<Mazikeen?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz