Żywioły

Aby ułatwić wszystkim wybór odpowiedniego żywiołu została stworzona ta strona. Znajdziecie tutaj kilka żywiołów wraz z ich opisami.


Ogień - wilki posiadające ten żywioł potrafią kontrolować ogień w każdej postaci i wykorzystywać go do walki i ochrony. Wilki tego typu często miewają wybuchowy i impulsywny charakter.
Woda - wilki posiadające ten żywioł potrafią panować nad wodą, wykorzystując go do leczenia innych jak i walki. Zwierzęta tego pokroju są zwykle spokojne i przyjazne, kolor ich sierści może być różny, lecz zwykle są to barwy zimne.
Powietrze - wilki posiadające ten żywioł potrafią kontrolować wiatr w wszelkiej postaci i wykorzystywać go według własnego uznania. Posiadający ten żywioł są zazwyczaj spokojni i przyjaźnie nastawieni, lecz mało otwarci na inne osoby i nie lubią okazywać emocji.
Ziemia - wilki posiadające ten żywioł potrafią "posługiwać" się ziemią w walce lub też obronie. Często posiadają też wielką siłę fizyczną i mają dobrze rozwiniętą oraz umięśnioną sylwetkę. Posiadający ten żywioł to nieuległe stworzenia zawsze chętne do pomocy.
Elektryczność - wilki posiadające ten żywioł potrafią panować nad energią elektryczną. Są to stworzenia bardzo energiczne i skore do walk. Lepiej ich nie denerwować.
Krew - wilki tego pokroju kontrolują krew płynącą w przeciwniku. Potrafią również kontrolować jego ciało. Stworzenia tego pokroju bywają niebezpieczne i dokonują zniszczeń wewnątrz ciała nieprzyjaciela, czym może skutkować szybka śmierć.
Lód - wilki tego pokroju kontrolują ciecz stałą. Potrafią zamrozić wodę w lód jak i przeciwnie. Czasami potrafią nawet zmieniać temperaturę otoczenia w zimną. Wilki te nie są zbyt towarzyskie, ale miłe. Dla nieprzyjaciela są wyraźnie nieprzyjaźnie nastawione i są w stanie wyrządzić mu ogromną krzywdę.
Natura - wilki posiadające ten żywioł mają dobry kontakt z roślinnością jak i jego mieszkańcami. Jest to ich przewodnia umiejętność jak i zmiennokształtność. Stworzenia te są bardzo dobre i nie lubią wznosić kłótni. Są zwykle bardzo sympatyczne, nie lubią przemocy i lubią odpoczywać w samotności na łonie natury. Dobry żywioł na stanowisko szpiega, tropiciela jak i łowcy.
Kamień - wilki tego pokroju są bardzo wytrzymałe i można rzec, że "opancerzone". Potrafią tworzyć tarcze oraz klatki z kamienia, co jest trudne do pokonania dla przeciwnika. Mają twardą sierść oraz skórę, co skutkuje dużą wytrzymałością. Stworzenia te są bardzo mądre, zawsze ostrożne, ale co najważniejsze, prawie zawsze uśmiechnięte.
Metal - wilki posiadające ten żywioł cechują się ogromną siłą oraz wytrzymałością na obrażenia. Potrafią stawiać stalowe i metalowe ściany. Wilki te są zwykle zadziorne i kapryśne, ale jeśli poznasz takiego osobnika bliżej to na pewno się polubicie. Potrafią zmienić każdy przedmiot w metal i wytwarzać metale szlachetne.
Noc - wilki posiadające ten żywioł potrafią kontrolować światło księżyca oraz nocną pogodę. Pod wpływem emocji, potrafią również bardzo obniżyć temperaturę otoczenia. Posiadają większą siłę podczas nocy, a zwłaszcza pełni. Są to osobniki zwykle lubiące samotność, ale nie pogardzą towarzystwem. Są bardzo chytre, ale miłe.
Mrok - wilki te posiadają różne zdolności kontrolowania ciemnych stron przeciwnika. Często używają ich przeciwko niemu. Mimo tego, że często wyglądają na groźnych to są dobrymi przyjaciółmi, jednak zamkniętymi w sobie i nie lubią dużo mówić.
Cień - wilki te mogą kontrolować cień, a nawet się w nim schować. Mogą stworzyć skrzydła cienia, które znikają po pewnym czasie. Zwierzęta tego pokroju zadają szybką i bezbolesną śmierć. Są bardzo dobrymi i pomocnymi przyjaciółmi. Są bardzo silne podczas zaćmienia słońca oraz księżyca.
Światło - wilki światła mogą być silne w dzień jak i w nocy (jednak w nocy księżyc musi być w pełni). Potrafią oślepiać przeciwnika na wszelakie sposoby oraz zadawać liczne poparzenia. Zalecane jest tym wilkom unikanie walk pod zmroku.
Życie - wilki posiadające ten żywioł potrafią ożywiać stworzenia martwe, co przydaje się podczas walki. Od razu po ożywieniu zwierzęta zaczynają atakować nieprzyjaciela danego wilka. Jednak nie mogą ożywiać one osobników swojego gatunku ani żadnych innych dużych zwierząt. Mogą również dawać życie roślinom. Wilki te świetnie nadają się na stanowisko lekarza bądź medyka.
Śmierć - żywioł ten jest niesamowicie niebezpieczny. Wywiera mordercze instynkty istot żywych, chęć niszczenia przykładowo lasów, jaskiń, gwałtu i plądrowania dla przyjemności to właśnie przejaw żywiołu śmierci. W tym żywiole istnieją wilki, które mordują, lecz dla przyjemności. Nie mają z tego powodu wyrzutów sumienia, wręcz przeciwnie. Są brutalne i niereformowalne. Nie da się przewidzieć do czego posuną się te stworzenia. Wilki tego żywiołu nadają się świetnie na stanowisko mordercy.
Księżyc - wilki księżyca są najsilniejsze tylko w nocy. Pobierają energię z niego (lecz musi być widoczny) i zwiększa się rozmiar ich ciała oraz siła. Mogą również zmieniać jego fazy.
Słońce - wilki posiadające ten żywioł potrafią kontrolować promienie słońca oraz pogodę. Pod wpływem zdenerwowania, wilki te mogą zmienić zimową pogodę w bardzo gorący, prawie letni dzień. Na ogół są bardzo sympatyczne jak i wesołe.
Czas - wilki tego żywiołu potrafią przenosić się w czasoprzestrzeni i teleportować się. Podczas walki są niemalże niezauważalne, gdyż tworzą małe portale, w które wchodzą i w sekundę mogą się pojawić za przeciwnikiem i zaatakować go z zaskoczenia. Są to wilki bardzo przebiegłe i cechuje ich duży intelekt. Jedną z ich lepszych umiejętności jest też zmiana przeszłości, jednak nie mogą one zmienić czyjegoś przeznaczenia oraz nie mogą cofnąć się dłużej, niż dwanaście godzin wstecz. Mogą pokazywać wydarzenia z przyszłości oraz przeszłości innym.
Ciało - Wilki tego żywiołu mogą przemieniać swój głos oraz ciało wedle upodobania (co oznacza, że mogą być znakomitymi szpiegami). Technikę tą mogą również zastosować wobec przeciwnika, zmieniając go w niegroźne stworzenie. Potrafią kontrolować układ kostny nieprzyjaciela. Podczas walki mogą nawet łamać jego kości, wywierając silny ból i obrażenia.
Śnieg - wilki tego żywiołu potrafią wywołać burzę śnieżną na zawołanie (oczywiście jeśli temperatura nie sięga powyżej 20 stopni i jest to dorosły osobnik). Mogą wytwarzać śnieg mokry jak i "suchy". Te stworzenia są najsilniejsze i niemalże nie do pokonania podczas zimy.
Lawa - wilki w tej dziedzinie są uważane za dosyć niebezpiecznych osobników. W dobrych intencjach potrafią wytwarzać gorące źródła, co przydaje się w medycynie. W złych potrafią stawiać gejzery, wulkany na drodze wroga, tym samym zadając mu bardzo duże i bolesne obrażenia. Wilki te mogą wyczuwać kiedy przykładowo nastąpi wybuch wulkanu i tym podobne.
Magia - ten żywioł dzieli się na dwie części. Na Magię Białą oraz Magię Czarną. Biała Magia w przeciwieństwie do Czarnej Magii obejmuje działania na korzyść innych, tudzież używane do dobrych celów lub przynajmniej niewyrządzające nikomu szkody. Użytkownicy Białej Magii zwani są czarodziejami. Zazwyczaj do takich rzeczy należy się skupić, w głębi duszy wyciszyć etc.
Czarną Magię stosuje się tylko w złych intencjach, m.in. rzucanie klątw na przeciwnika. Zabawa nią jest surowo zabroniona, gdyż wilki niewykształcone w tej dziedzinie mogą wyrządzić wiele szkód.
Eter - tymczasowy brak opisu.
Burza - wilki te mogą przywołać burzę w dowolnym momencie. Potrafią perfekcyjnie kontrolować pioruny oraz burzowe chmury. Żywioł ten idealnie komponuje się z powietrzem oraz elektrycznością.
Dusza - wilki tego żywiołu potrafią zawładnąć duszą przeciwnika oraz ją uwięzić, a w tym czasie zadać przeciwnikowi liczne obrażenia. Stworzenia te mogą przyzywać duchy również w dobrych intencjach.
Melancholia - wilki posiadające ten żywioł są zazwyczaj smutne, spokojne i nie lubią sprzeczek. Są wilkami potrafiącymi przywołać do umysłu przeciwnika jego złe i smutne wspomnienia, przez co traci on chęć do dalszej walki, tym sposobem osłabiając go automatycznie. Potrafią również zagłuszać pieśniami, które akurat dla jego przeciwnika są okropne i nie do zniesienia.
Nekromancja - wilki te mają świetny kontakt z duchami. Potrafią je przyzywać jak i odganiać. Są świetni na stanowisko szamana. Podczas walki posługują się techniką przywołania zmarłych wilków, która zadaje obrażenia, a nieprzyjaciel nie może dojrzeć skąd się wywodzą.
Umysł - głównym atutem tego żywiołu jest moc telepatii oraz telekinezy. Wilk posiadający go, potrafi czytać w myślach przeciwnika (i nie tylko). Bardzo przydaje się to w walce. Potrafi władać różnymi przedmiotami, przesuwając je, bądź zrzucać. Zwierzęta z tym żywiołem świetnie dają sobie radę na stanowisku taktyka lub mordercy.
Wojna - tymczasowy brak opisu.
Iluzja - Wilki panując nad tą mocą, siłą swojego umysłu potrafią wytworzyć zjawę jakiegoś przedmiotu czy też zjawiska pogodowego. Za pomocą iluzji wilki potrafią stworzyć wszystko, o ile w grę wchodzi odpowiednie skupienie. Wilki tej rasy, są spokojne, nieśmiałe i zamknięte w sobie, zwinne i bardzo inteligentne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz