sobota, 12 listopada 2016

Od Yao - c.d Rascal

Moje błyszczące wówczas oczy wpatrywał się w Rascala. Niedawne wydarzenia sprawiły, że obudziło się we mnie coś w stylu żądzy przygód. Czyli odpowiedź wydawała się jasna : „Tak”. Tyle, że... Co jeżeli nie zdołał wykonać tego zadania? Zawiodę Rascala... Może lepiej odpowiedzieć przecząco? Ale wówczas Rasc pomyśli, że jestem tchórzem. Strach nie wykonania zadania ze względu na jego trudność, nie opuszczał mnie nawet na chwilę. Z drugiej strony, pomyślne wykonanie trudnego zadania sprawi, że Rascal będzie powiedział mi więcej tego typu robót, które są niezwykle ciekawe i... fajne. Aczkolwiek, jeżeli mi się nie uda? Co wtedy? No właśnie. Tu jest pies pogrzebany. A co gdyby tak... Odpowiedzieć, że niestety nie mogę? No, mam coś ważnego do roboty... Ta, bo mi uwierzy. Raz kozie śmierć.
- Z wielką chęcią. - rzekłem. No i teraz czekać. Fajnie by było, gdyby Alfa dał mi coś niebezpiecznego. Takie zadania dodają wiele adrenaliny.
< Rasc? Pomysłu nie miałem. >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz