piątek, 4 listopada 2016

Od Mazikeen Cd Rascala

Uśmiechnęłam się do niego delikatnie.
- Zgoda.
Mój wzrok jednak powędrowały w stronę wejściu do jaskini. Oczy jakby zalśniły, a serce przyspieszyło. Ciekawość co tam odkryję była ogromna.
- Idziemy? - Zapytałam Rascal'a nie odwracając łba.
- W sumie to czemu nie.
Bez dalszego zwlekania weszliśmy do środka z każdym krokiem wgłąb było coraz ciemniej. Mnie to wszystko jednak nie zniechęcało, czułam na skórze delikatne ciarki. Kiedy zapanowała już całkowita ciemność nasze oczy jednak zaczęły powoli się do tego przyzwyczajać, a zmysły wyostrzać. Słyszałam bardzo dokładnie kroki swoje oraz samca. W jaskini nie było praktycznie suchego miejsca, wszystko było wilgotne, miejscami czułam pod łapami małe kałuże.
- Byłeś tutaj kiedyś?
- Jeszcze nie.
- Strasznie tu ciemno.
- Niestety.
- Zaraz może coś na to poradzę.
Po tych słowach Rascal użył swoich mocy dzięki czemu wokół nas zrobiło się od razu jasno. Przymrużyłam lekko oczy i rozejrzała się wokół. Jaskinia jak jaskinia, niby nie różniła się od innych niczym jednak ja widziałam w niej coś wyjątkowego. Przeszliśmy kilka metrów. W końcu stanęliśmy przed wyborem... Iść w prawo czy w lewo?
Rascal?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz