piątek, 11 listopada 2016

Od Mazikeen Cd Rascala

Wszystko działo się szybko. Zostałam sama z Rascal'em w jaskini.
- Wszystko dobrze? - Zapytał przyglądając się mojemu ciału.
- Tak, mam tylko delikatne zadrapania. Dzięki znowu za pomoc. - Uśmiechnęłam się.
- Cieszę się. Kim on był?
- To był Samael, brat Sybira... Ale to już wiesz. - Westchnęłam.
- A Sybir? Kto to jest?
- Sybir miał być moim mężem ale zabiłam go przed przysięgą...
- Jak to?
- Dobra zacznijmy od początku... - Usiadłam wygodnie naprzeciwko samca. - Jestem córką pary alfa, mieliśmy konflikt z wrogim stadem ale koniec końców wyszło tak, że mój ojciec i ojciec Sybira zawarli pokój. Przypieczętowaniem tego sojuszu miało być moje małżeństwo i jego. Wszystko było zaplanowane za moimi plecami, nie mogłam tego zrobić i jedynym logicznym wyjściem było zabicie tamtego samca... Później już wszystko się potoczyło już szybko i tak dzięki temu trafiłam tutaj. - Westchnęłam i spojrzałam głęboko w oczy Rascal'a.
Rascal?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz